ارزان فایل | دانلود پاورپوینت های درسی و تخصصی تحقیق و مقاله

فروشگاه ارزان فایل در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد

ارزان فایل | دانلود پاورپوینت های درسی و تخصصی تحقیق و مقاله

فروشگاه ارزان فایل در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد

فروشگاه ارزان فایل در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش عملی کار در بازار بورس ایران
قیمت: 280,000 تومان
بورس
آموزش عملی کار در بازار بورس ایران، ویژه عزیزانی است که قصد دارند وارد بازار بورس شوند و هیچ تجربه ای ندارند.
با آموزشهای که در این دی وی دی داده شده به زبان بسیار ساده با اصولی آشنا خواهید شد که از معامله اول کسب سود خواهید کرد.
این سبک آموزش کاملا تجربه هست و حاصل ۱۰ سال فعالیت در بورس و ۸ سال آموزش بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان عزیز می باشد.
با کار و فعالیت در بازار بورس از تورم به نفع خود استفاده کرده و برای خود و خانواده محترمتان درآمد ایجاد کنید.
خرید
دانلود file
دوره جامع آموزشی مهندسی معکوس نرم افزار
قیمت: 200,000 تومان
دوره جامع آموزشی مهندسی معکوس نرم افزار

مهندسی معکوس (به انگلیسی: Reverse Engineering) به علمی گفته می‌شود که از پاسخ به سوال می‌رسند و در واقع فرایند کشف اصول تکنولوژیکی یک دستگاه، شیئ یا یک سیستم می‌باشد که از طریق تجزیه و تحلیل ساختار و عملکرد آن حاصل می‌شود. در اکثر مواقع موضوع مورد بررسی یک دستگاه مکانیکی، الکتریکی، برنامه نرم‌افزاری یا یک ماده بیولوژیکی یا شیمیایی می‌باشد که بدون داشتن دانش قبلی و تنها با جداسازی اجزا و تجزیه و تحلیل شیوه عملکرد آن، سعی در ایجاد یک نمونه جدید از آن می‌گردد. مهندسی معکوس به طور عمده در استفاده‌های تجاری و نظامی به کار می‌رود و هدف آن استنباط پارامترهای طراحی یک محصول موجود بدون داشتن دانش کافی در زمینه تولید آن محصول و فقط با پیمودن فرایند معکوس و به کارگیری تکنیک‌های مشابه می‌باشد.
 
دلایل استفاده از مهندسی معکوس:
نوسازی نرم‌افزار: مهندسی معکوس به صورت کلی برای درک وضعیت موجود برنامه مورد نیاز است.

 

این عمل به منظور برآورد درست کوشش‌های مورد نیاز برای مهاجرت اطلاعات سیستم به یک وضعیت دلخواه است.
نگهداری نرم‌افزار: مهندسی معکوس نرم‌افزار می‌تواند مستندات لازم را برای درک وضعیت فعلی نرم‌افزار سیستم فراهم کند.
آنالیز محصول: برای بررسی اینکه یک محصول چه گونه کار می‌کند، از چه اجزایی تشکیل شده، برآورد هزینه‌ها و مشخص کردن حقوق مالکیت بالقوه.
بازبینی امنیتی
بدست آوردن اطلاعات حساس به کمک دیس اسمبل و تجزیه و تحلیل طراحی اجزای سیستم
حذف محافظ کپی، دور زدن محدودیت‌های دسترسی.
ایجاد کپی‌های بدون مجوز / تایید نشده.
اهداف علمی / آموزشی.
  

 

سرفصل های این دوره ی آموزشی

 

فصل اول


  • آشنایی با مهندسی معکوس و آشنایی با کاربردهای آن

  • معرفی مبناهای اعداد

  • معرفی حافظه ها

  • معرفی رجیسترهای CPU

  • معرفی دستورات مهم اسمبلی

  •  

فصل دوم:


  • معرفی دیباگرها

  • آموزش کامل دیباگر OLLYDBG

  • نحوه شناسایی نوع کامپایلر نرم افزارها

  •  

فصل سوم:


  • آموزش کرک نرم افزار به تکنیک Patching

  • نحوه ایجاد Patch

  • معرفی نرم افزار Resource Hacker

  • معرفی Decompiler ها

  •  

فصل چهارم:


  • آموزش کرک کردن نرم افزار به تکنیک Serial Fishing

  •  

فصل پنجم:

 

  • آموزش کرک کردن نرم افزار ها با تکنیک Self Keygenning

  • آموزش کرک کردن نرم افزار ها با تکنیک Keygennig

  •  

فصل ششم:

 

  • معرفی روش های Anti Craciking

  • معرفی Packer & Protector ها

  • آموزش Manual Unpacking

  • آموزش Inline Patching

  • آموزش ایجاد Loader


  •  

فصل هفتم:

 

  • آموزش کرک کردن نرم افزار های .Net

  •  

فصل هشتم:


  • آموزش کرک کردن نرم افزار های Java

  • آموزش کرک کردن نرم افزارهای Android

  •  

اطلاعات عمومی دوره:


مدت دوره: 35 ساعت
نام مدرس: میثم منصف (برنامه نویس و کارشناس امنیت اطلاعات)
محصول: دوره آموزشی تصویری بصورت کاملا پروژه محور
حجم دوره: 4.6 گیگا بایت
نحوه تحویل: دو عدد DVD
فرمت ویدیوها: WMV
خرید
دانلود file
طراحی سایت مانند سایت مسبی ورژن 12 (نقدی)
قیمت: 8,000,000 تومان
طراحی سایت مانند سایت مسبی ورژن 12 (نقدی)

آیا دوست دارید سایتی کامل و حرفه ای مانند سایت مسبی(masbi.com) در اختیار داشته باشید و با آن کسب درآمد کنید؟ ما با افتخار این امکان را برای شما فراهم کرده ایم. شما با هزینه ای مناسب، صاحب یک وبسایت بی نظیر با امکانات فوق العاده خواهید شد. بخشهای متعددی از قبیل فروشگاه کالا و فایل، ایستگاه آگهی، دایرکتوری سایتها، بازاریابی و همکاری در فروش و ... همه یکجا بر روی سایت شما وجود خواهد داشت. ما با تجربه 12 ساله در طراحی سایت، وبسایتی با قابلیت های کم نظیر برای شما طراحی و راه اندازی می کنیم. با راه اندازی سایت اینترنتی مطابق با پورتال مسبی (Masbi) یک سیستم پردرآمد اینترنتی برای خود ایجاد کرده، فروشنده ها و بازاریابهای زیادی جذب کار کنید و هم خود و هم دیگران صاحب یک درآمد ایده آل شوید. مدیریت کردن پورتال مسبی، نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و کاربران علاقمند به راحتی می توانند با پشتکار خود چنین سایتی را مدیریت کنند.

 

پورتال مسبی را می توان سایت اینترنتی بازاریابی و همکاری در فروش نامید، زیرا در آن بازاریاب ها به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات فروشندگان می پردازند. فروشندگان محصولاتشان را در سایت ثبت می کنند. بازاریاب ها به بازاریابی و تبلیغ محصولات می پردازند. پس از انجام هر فروش، درصدی از پورسانت محصول که فروشنده تعیین کرده است به بازاریاب، و درصدی نیز به مدیر سایت تعلق می گیرد. درصد پورسانت مدیر از کل پورسانت، توسط خود مدیر تعیین می شود. فروشنگان و بازاریاب ها دارای پنلهایی با امکانات استثنایی هستند که حرفه ای بودن و در عین سادگی و کاربرپسند بودن آن را می توان مهم ترین ویژگی آن دانست. کلیه تراکنش های مالی و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتیک انجام می شود. هر رویداد مهم و تراکنشی که در سایت صورت بگیرید توسط ایمیل به اطلاع مدیر سایت می رسد که همین امر مدیریت سایت را بسیار آسان کرده است. شما می توانید با مدیریت خوب و اصولی، درآمد ایده آلی از سایت خود داشته باشید. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات فروشندگان خواهند بود و کلیه مراحل رسیدگی به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام می شود.

 

اگر خودتان فروشنده کالا هستید باید بدانید در اختیار داشتن چنین سایتی و مدیریت آن، برای شما نیز بسیار کارآمد است، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی خودتان را در سایت ثبت کنید تا بازاریاب های سایتتان برای شما تبلیغ کنند. روشهای درآمدزای دیگری مانند جذب بنر تبلیغاتی، ایستگاه آگهی، فهرست سایتهای ایرانی و ... نیز در سایت شما وجود خواهد داشت. امکانات مهم، اصلی و متنوع این سایت حرفه ای که به اسم پورتال مسبی خوانده می شود در همین صفحه نوشته شده است.


در روش خرید نقدی، شما یک سایت کسب و کار کامل اینترنتی مشابه ورژن 12 پورتال مسبی با همه امکانات به صورت کامل تحویل خواهید گرفت و دسترسی کامل به هاست و مدیریت سایتتان خواهید داشت. هاست تحت تملک خودتان خواهد بود و شما می توانید با داشتن چنین سایت حرفه ای، کسب و کار خود را رونق بدهید. سایت اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان و حتی کاربرانی که علاقمند به راه اندازی یک کسب و کار هستند، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد زیرا می توانند با راه اندازی سایت اینترنتی، سهم بازار را در این زمینه بگیرند. در سایتی که ما به شما تحویل می دهیم، بخش های اصلی زیادی ایجاد شده است از جمله: فروشگاه، فروشندگان، بازاریابی(همکاری در فروش)، مقالات، ایستگاه آگهی، درج بنر ویژه، دایرکتوری سایتها، تالار گفتگو، پیام رسان و ...
با سیستم بازاریابی یا سیستم همکاری در فروش، اعضای سایت می توانند به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازند یا با تبلیغ بخشهای مختلف سایت، هم خودشان کسب درآمد کنند و هم موجب رونق سایت و افزایش بازدیدکننده و اعتبار سایت شما شوند.
طراحی سایت اینترنتی مبتنی بر سیستم بازاریابی و همکاری در فروش، طرحی مفید و اصولی برای کسب درآمد است. زیرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشید چه قصد داشته باشید از فروشندگان دیگر استفاده کنید این سیستم نیاز شما را برطرف می کند. تمرکز شما بر مدیریت سیستم خواهد بود، بنابراین می توانید کل زمان تان را برای داشتن سیستمی سودآور، برای خودتان، فروشنده و بازاریاب، صرف کنید. می توانید درآمد مناسبی داشته باشید، آن هم بدون تولید هیچ محصولی و درگیر شدن در مراحل مختلف فروش. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی شما خواهند بود و تمامی مراحل ثبت سفارش اتوماتیک انجام می شود.
- شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات سایت جذب نمایید.
- شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد، امکان یافتن مشتری برای محصولات و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
- شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) و یک ایستگاه آگهی را به عهده بگیرد.
- با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
- با مدیریت دقیق بخشهای متنوع و بی نظیر سایت، درآمد فوق العاده ای را عاید خود خواهید نمود.
  

 
طراحی سایت فروشگاهی

 
 
اقدامات راه اندازی:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه هاست و دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.

 
   
 

تعهدات ما:

 

حداکثر ظرف 48 ساعت بعد از سفارش، وب سایت آماده شده خود را از ما تحویل می گیرید.

 

تحویل سایت و تضمین صحت اجرا به عهده خود ما است.

 

خود مدیر سایت مسبی شخصا مسوول فروش این محصول به شما می باشد.

 

پس از خرید، در هر زمان همراه شما بوده و پاسخگوی شما هستیم.

 

امکان ارتقای سایت شما به ورژنهای بالاتر در هر زمان


برطرف کردن مشکلات احتمالی سایت شما در هر زمان و به صورت رایگان
 

  

خرید
دانلود file
راهنمای روان شناسی بالینی اختلالات
قیمت: 35,000 تومان
راهنمای روان شناسی بالینی اختلالات
این مقاله ترجمه ای است از کتاب راهنمای روان شناسی بالینی اختلالات، نوشته (پاتریشیا ای ریسیک، کاندیس ام. مانسون، شیرین ال. ریزی) که توسط محمد اصلان پور ترجمه شده است.
در این مقاله، یک سرباز آمریکایی در جنگ عراق، به یک زن باردار شلیک می کند و به دلیل تصور بر تروریست بودن، او را می کشد و به همین دلیل دچار افسردگی شدید روحی و روانی می شود، طوری که خانواده او به این ناراحتی او پی می برند و سعی می کنند که مشکل او را حل کنند بنابراین او به یک روان شناس مراجعه می کند و روان شناس با متوجه شدن مشکل او سعی می کند که طی 12 جلسه مشکل روحی و روانی او را درمان کند.
افسردگی سربازان آمریکایی در جنگ های افغانستان، عراق و ویتنام مهم ترین مشکل جامعه آمریکاست که افراد بسیاری را بخاطر این مسائل هنوز هم از افسردگی های شدید روحی و روانی رنج می برند.
سوانح ناخوشایند زندگی که سایر افراد ناخودآگاه وارد آن می شوند نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته تا بتوان با راه حلی درست، این افراد را دوباره به زندگی برگرداند.
 
این مقاله از فصل دوم کتاب شروع می شود، و در کل استرس های و افسردگی های ناشی از سوانح زندگی را مورد کاوش قرار می دهد. سوانحی مانند مرگ عزیزان، تجاوز به عنف، خشم و خشونت،تصادفات رانندگی، اعمال خشونت باری که افراد طی جریانات گوناگون زندگی مرتکب می شوند، مهم ترین موضوع این مقاله تحقیقاتی روان شناسی بالینی است.
حذف خاطرات ناخوشایند از حافظه شخص و کمک به مقصرنبودن او در سوانح، کاری است که روان شناسان از آن استفاده می کنند تا شخص بیمار را درمان کنند تا دوباره به جریان زندگی برگردد. این مقاله در 41 صفحه تنظیم شده است و می تواند مقاله ای در خور توجه برای روان شناسان بالینی تلقی شود.
 
این مقاله با فورمت MS WORD و مشتمل بر 41 صفحه می باشد.
 

 

عناوین کتاب شامل:



فصل 2
تشخیص
رواج
استرس پس از سانحه
ارزیابی
ارزیابی آسیب روانی
مصاحبه های تشخیص سانحه
خودگزارشی
ارزیابی روانی
درمان
انواع درمان پس از سانحه
آموزش برخورد با استرس
تکنیک های در معرض قرارگیری
شناخت درمان/بازسازی شناخت
درمان های ترکیبی/مطالعات اضافی
روش پله/  MPE
درمان بررسی شناخت
جنبش چشم و حساسیت زدایی (EMDR)
ادله درمان
PTSD نظامی
جنسیت و قومیت
آسیب روانی جانشینی
مقاومت
افزایش قربانیان آسیب های روانی
درمان گروهی
مطالعه موردی
زمینه
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
تفکر مشکل
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
خرید
دانلود file
چگونه با ساختن وبلاگ و یا با وبلاگ فعلی خود کسب درآمد کنیم؟
قیمت: رایگان
چگونه با ساختن وبلاگ و یا با وبلاگ فعلی خود کسب درآمد کنیم؟
در این فایل آموزشی، به زبانی ساده و روان، روش کسب درآمد با ساختن وبلاگ جدید یا کسب درآمد از وبلاگ فعلی شما توضیح داده می شود.
چه کارهایی می توانید انجام دهید تا با استفاده از وبلاگ خود به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید؟
کسب درآمد با وبلاگ نویسی یک روش ساده و رایگان و در عین حال روشی فوق العاده موثر برای
کسب درآمد اینترنتی است.

آیا می دانید مشتریها بیشتر به چه صورت محصولات را پیدا می کنند؟
بیشترین خریدهایی که از محصولات موجود در سایت مسبی می شود از طریق لینکهای بازاریابی که بازاریابها در وبلاگهای خود قرار داده اند صورت می گیرد.
بیشتر مشتریها از طریق جستجو در گوگل محصول را پیدا کرده و از طریق گوگل وارد یکی از آن وبلاگها شده اند و لینک بازاریابی را کلیک کرده و وارد سایت مسبی شده و محصول را خرید کرده اند.
بنابراین کاربرانی که هنوز نمی دانند چگونه در فضای اینترنت کسب درآمد کنند، شروع کار خود را ایجاد وبلاگ قرار دهند.
صبر و حوصله در این کار اهمیت زیادی دارد و محتواهایی که در وبلاگ خود ثبت می کنید به مرور زمان نتیجه می دهد.

این فایل آموزشی در قالب PDF و در 23 صفحه گردآوری شده است.
ویرایش آبانماه 1395

موضوعات اصلی بکار رفته در این فایل آموزشی عبارتند از:
طریقه ایجاد وبلاگ و قرار دادن محصولات در آن
ساخت موضوع در وبلاگ
روش ارسال مطلب در وبلاگ
دریافت مشخصات و توضیحات محصول
طریقه درج عکس و لینکدار کردن عکس و متن
قرار دادن کدهای جادویی در قالب وبلاگ
طریقه درج کد جادویی در ستون کناری وبلاگ
ایجاد وبلاگ های سرگرمی و تفریحی و تبلیغ محصولات
روش های افزایش بازدید و بهینه سازی وبلاگ
روش های پیشنهادی برای تبلیغات و بازاریابی
خرید
دانلود file
مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی
قیمت: 16,000 تومان
مدیریت ارتباط با مشتری در خدمات مالی
مدیریت ارتباط با مشتریان، برای سازمان خیلی اهمیت دارد. با مدیریت ارتباط با مشتریان می توان مشتریان فعلی را حفظ کرد و علاوه بر آن حتی مشتریان احتمالی را نیز بدست آورد.
در این تحقیق نشان داده می شود زمانی که این چنین علمی وجود نداشت بسیاری از سازمان ها و شرکت ها، هنوز به اهمیت مشتریان پی نبرده بودند.
حتی در این مقاله به اهمیت این قضیه در کسب و کارهای الکترونیکی نیز اشاره شده که باید با این علم بتوانند دایره ارتباطات خود را با مشتریان گسترش دهند.
بانکداری اینترنتی جنبه دیگری از مدیریت ارتباط با مشتری است که در آن بانک ها و موسسات مالی سعی می کنند که در سایه این چنین علمی، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.
مدیریت ارتباط با مشتری مزایایی دارد که هر شرکتی وقتی به آن مزایا پی برد به طور یقین از این نرم افزار و روش ارتباطی با مشتریان سود خواهد جست.
 

 

این مقاله در یک فایل MS WORD و در 20 صفحه تنظیم شده و شامل بخش های ذیل است:


مقدمه
کسب و کار الکترونیکی
اکوسیستم کسب و کار جدید
کاهش هزینه کسب و کار
خدمات باکیفیت
مشکلات کمتر
دسترسی بین المللی
چالش برندها
کالاها و خدمات متمرکز و غیرمتمرکز
جابجایی مکانی
افزایش قدرت خرید مشتری
مدیریت رسانه
تضاد رسانه ای
یکپارچگی رسانه
مهم ترین ویژگی های ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباطات
مدیریت موسسه
نتایج
خرید
دانلود file
کتاب آموزش ارزهای دیجیتال (آینده پول)
قیمت: رایگان
کتاب آموزش ارزهای دیجیتال (آینده پول)
ارزهای دیجیتال در دیدگاه برخی از افراد، چیزی است که به زودی فراموش می‌شود.
خیلی از افراد هنوز درک نکرده‌اند چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

تغییراتی که ارز دیجیتال در دنیا ایجاد می‌کند بسیار گسترده خواهد بود. بسیاری این تغییرات را به گستردگی و اهمیت تغییراتی می‌دانند که اینترنت ایجاد کرد.
خیلی‌ها در خواب هستند، در حالیکه عده‌ای خود را با تکنولوژی جدید به روز می‌کنند و آماده می‌شوند تا از این تغییر بزرگ و شگرف، حداکثر استفاده و بهره را ببرند.

شما چطور؟

در این کتاب شرح داده می‌شود که چرا پذیرش و استفاده از ارزهای دیجیتال در دنیا غیرقابل اجتناب است.
سعی شده از آوردن اصطلاحات پیچیده و توضیحات فنی اجتناب شود تا یک خواننده عادی نیز بتواند موضوع را درک کند.


 

این کتاب دارای مطالب زیر است:
 

 

چگونه به فردی نادان تبدیل نشویم؟
چرا ارز دیجیتال؟
حقیقت تلخ
فصل 1 : پول، حبابی است که هیچگاه نمی‌ترکد
فصل 2 : چرا ترقی ارزهای دیجیتال غیرقابل اجتناب است؟
فصل 3 : خوب، بد، زشت
فصل 4 : آلتکوین‌ها
فصل 5 : خرید، فروش و نگهداری ارز دیجیتال
فصل 6 : نگاهی به ارز اتریوم
فصل 7 : اشتباهات متداول سرمایه‌گذاران
فصل 8 : یک چرخه به شدت سودآور!
 
این کتاب الکترونیک برای کسانیست که قصد دارند از فرصت به وجود آمده فعلی در ارزهای دیجیتال حداکثر استفاده را ببرند.

اگر قصد فروش این کتاب را داشتیم مطمئنا قیمت بالای 20 هزارتومان برای آن در نظر می‌گرفتیم ولی برای اینکه افراد بسیار بیشتری از ارزهای دیجیتال شناخت پیدا کنند تصمیم گرفتیم آنرا به رایگان منتشر کنیم.

همین‌امروز دانلود کنید و همین امروز از اول تا انتهای کتاب را بخوانید.

خرید
دانلود file
آموزش ارگ آسان - نت فارسی 16 آهنگ جدید
قیمت: 39,000 تومان
آموزش ارگ آسان - نت فارسی 16 آهنگ جدید
یادگیری سریع و آسان  16 آهنگ کامل و دقیق با کمترین هزینه
پکیج شانزده تائی نُتهای فارسی آسان خوانندگان دهه نود
گلچینی از نُتهای فارسی آسان آهنگهای جدید از بهترین خوانندگان ایرانی مجاز
پکیج 16 آهنگ از خوانندگان داخل کشور با نُت فارسی آسان ، با زیر نویس شعر و آکورد بصورت دو ر می فا  دقیق و کامل ، میزانبندی، زمان بندی شده، و تایپ شده ، زیر نظر استاد احمدیانپور با 25 سال سابقه درخشان در آموزش موسیقی  نوشته شده، و کاملا درست و دقیق و تست شده می باشند.
هر آهنگ در دو صفحه در فایل pdf  خوانا ، با فونت بزرگ، قابل پرینت روی برگه آ چهار می باشد.
 

 

محتوای بسته 16 تایی نت فارسی:


 جاده  یکطرفه  از  مرتضی    پاشائی
 یکی هست   از  مرتضی       پاشائی
 نگران منی  از  مرتضی     پاشائی
 ای جان     از          حامد  همایون
  دونه دونه    از    فرزاد     فرزین
همه میگن  که تونیستی       از مازیار فلاحی
 درکم کن   از        محسن یگانه
همه دنیام     از         بهنام بانی
 یار یار     از   امید حاجیلی
 دلبر (اگه تو دلبری )  از   امید حاجیلی
 ا ی داد ای داد      از   امید حاجیلی
 دوست دارم   از        گروه سون
 حا لم خرابه      از    گروه سون
 کاشکی برگرده    از     بهنام    بانی
 نت فارسی قرص قمر از بهنام   بانی
 نگونه ...  به دلم ... (به کی پُز میدی ) از  هوروش    باند
 فایل راهنمای جزئیات  نُتهای فارسی و راهنمایی اولیه ارگ
خرید
دانلود file
پکیج ساده ترین روش آموزش گیتار فقط در ده جلسه با گارنتی بازگشت وجه
قیمت: 40,000 تومان
پکیج ساده ترین روش آموزش گیتار فقط در ده جلسه با گارنتی بازگشت وجه
فقط با پرداخت هزینه یک جلسه کلاس اموزش گیتار فرا بگیرید با گارانتی بازگشت وجه
فروش ویژه و استثنایی اموزش گیتار پاپ با قیمتی باور نکردنی و با تخفیف 60 درصدی اونم به مدت محدود
دلیل قیمت پایین بی کیفیتی محصول نیست و فقط و فقط به خاطر آموزش هنرجویان علاقمند به گیتار هسش در ضمن کار ما با قیمت دهی پایین به پایان نمی رسه و ما گارانتی بازگشت وجه و پشتیبانی 24 ساعته برای علاقمندان به این هنر رو داریم.
دیگر آرزوی گیتاریست شدن یک رویا نیست بلکه با این پکیج به آرزویتان می رسید.
به محض پرداخت لینک دانلود فعال می شود.
این مجموعه حاصل سال ها تجربه در زمینه تدریس و آموزش گیتار است که بر پایه علاقه مندی هنرجویان و با در نظر داشتن بازدهی کوتاه مدت در چند بخش تهیه گردیده که در این بخش شما با دوره آموزش پاپ آشنا می گردید که از لحاظ بازدهی خود برابر با بیش از ۷ ماه کلاس در دوره های خصوصی می باشد. که شما با دانلود مجموعه از آن بی نیاز خواهید شد و اثر بخشی آن در موارد متعدد به اثبات رسیده است. لازم به ذکر است که اگر تمرین ها همانطور که در ویدئو ها گفته شده صورت پذیرد آموزش صد در صد قطعی خواهد بود و ما آموزش آن را تضمین می کنیم که در صورت عدم موفقیت وجه شما به صورت تمام و کمال عودت داده خواهد شد.

خوب این پکیج شامل چی میشه:

- آموزش اجزای گیتار و نحوه گرفتن صحیح گیتار
- آموزش نحوه استفاده صحیح از پکیج
- شناخت سیم های گیتار
- شناخت اسم انگشتان دست چپ و راست
- آموزش ضربه زدن به سیم های گیتار
- تمرینات خرچنگی برای هماهنگی دست چپ و راست - آموزش تبلچر خوانی - تبلچر تمرینات خرچنگی
- آموزش نواختن ملودی زیبای جان مریم - فایل تبلچر ملودی جان مریم
- آموزش آکوردهای باره باز و باره بسته
- آموزش انواع ریتم های پاپ
- مشخص کردن آهنگ هایی که با این ریتم نواخته می شود.

با کلی نکات و تکنیک هایی که هیچ جا به زبان آورده نمیشه و فقط کسایی که با گیتار کار می کنند ازش آگاهند... ویدیو آموزشی با زبانی واقعا ساده و کل تمرینات ابتدا با سرعت کم  اجرا شده تا هنرجو قشنگ متوجه بشه کدوم سیم نواخته میشه. و کلی قلق های خاص گیتار...

سوالات متداول دوستان:

1- بعد از آموزش کل جلسات پکیج در چه سطحی هستم؟
پاسخ: شما اینتقدر مسلط هستی که هر اهنگی که دوست داری رو بخونی و بنوازی

2- واقعا من می تونم راحت آموزش ها رو فرا گیرم؟
پاسخ: تمام اموزشات هم به صورت ویدیو هست و هم فایل و همچنین در ویدیوها با زبانی فوق العاده ساده تمرینات اموزش داده شده که بدون هیچ سوالی تمام مباحث اون جلسه رو فرا می گیرید و در ضمن در صورت بروز هر گونه سوال بخش پشتیبانی کمک رسان شمما خواهد بود

3- در صورت جواب نگرفتن چجوری بازگشت وجه دارید؟
پاسخ: شما ابتدا به بخش پشتیانی ارجاع داده می شید تا مشکلات اموزشی تون حل بشه اگه نشد تمام وجه برگشت می کنه.

فرصت رو از دست ندیدن هیچ جا فایلی با این امکانات و این همه مطالب آموزشی گیرتون نمی یاد و در ضمن شما با دادن پول یک جلسه کلاس آموزشی کل آموزش گیتار رو فرا می گیرید...
خرید
دانلود file
دانلود تحقیق نمای ساختمان دسته: عمران
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 11

ساختمان نمای ساختمان نمای سنگی آمود خشتی زبری

 

قیمت فایل فقط 7,150 تومان

خرید

مقدمه

در ساختمان‌سازی به سوی بیرونی یک ساختمان نما گفته می‌شود. در طراحی ساختمان، نما مهم‌ترین بخش به شمار می‌رود زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص می‌کند. بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانه‌ای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع می‌کند.

در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیافزایند را آمود می‌گویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری.

در ایران تا اواخر قرن نوزدهم، خانه‌های مسکونی، برای ایجاد این ارتباط فقط از حیاط مرکزی (فضای خصوصی) بهره می‌گرفتند و ساختمان نیز مانند نابینایی که نگاهش به بیرون مسدود است به درون توجه دارد. از اواخر قرن نوزدهم میلادی، رویکرد معماران ایرانی نسبت به خانه مسکونی تغییر کرد و ایرانی‌ها از اروپایی‌ها الگو گرفتن و در حاشیه خیابان‌های ساخت جدید، ساختمان‌های مسکونی برونگرا شروع به شکل گیری کرد. این گرایش با فرهنگ درونگرای ساکنین تضاد داشت و ساکنین خانه‌ها زندگی و حریم خصوصی خود را پشت پرده‌های ضخیم یا کرکره پنهان می‌کردند. سال‌های چهل و پنجاه هجری اوج شفاف کردن نمای جنوبی خانه‌ها بود و پنجره‌های شیشه‌ای سراسر نمای رو به حیاط را پوشاند، ولی ساکنان خانه با فضای بیرونی ارتباط نداشتند و باز هم زندگی خود را در پشت پرده‌های ضخیم و کرکره‌های فلزی ادامه دادند. انتقال گرما و سرمای فراوان به درون واحد مسکونی تنها دستاورد این پنجره‌ها بود. در سال‌های اخیر به علت توجه بیشتر به مسائل اقلیمی و از مد افتادن آنها پنجره‌ها دوباره کوچک شده و به تعادلی نسبی نزدیک شده‌اند.

 

نما به عنوان یک معرف

نما تنها وظیفهٔ حفاظ و یک رابط درون و بیرون باقی نماند. از زمانی که لباس فرد معرف شخصیت وی پنداشته شد، خانه نیز به مثابه "لباس دوم " می‌بایست، معرف شخصیت، ارج و مقام اجتماعی مالک خود باشد."در معماری غرب نما یا فاساد دارای حالت نمایش است؛ بدان صورت که در همان وهلهٔ اول کسی را که پشت آن زندگی می‌کند، نشان می‌دهد. همه چیز معرف و نشانهٔ شخصیت خانوادگی است، همه چیز طبقهٔ اجتماعی و مالکیت صاحبخانه را نشان می‌دهد. انتخاب فرم چهارگوش در ساختمان باعث شد که ساختمان‌ها دارای جهت شوند. فرم سقف شیب دار و جهت‌های بالقوه گسترش ساختمان، باعث گردید تا انسان غربی از چهار نمای بالقوه یکی را که دارای جبه‌ای با اهمیت تر و امکان مشاهده و دسترسی بهتر بود اصلی و جبههٔ مقابلش را دیوار پشتی یا جبهه پسین نامیده، دو بر دیگر را در صورتی که به بافت متصل نمی‌شد جبههٔ فرعی محسوب کند. در اروپا جبههٔ اصلی را "فاساد" به معنای چهره نامیدند. این واژه ریشهٔ لاتین دارد ولی از اواخر قرون وسطی متداول شد.

 

و در ادامه داریم:

چگونه به موضوع نما در معماری بیندیشیم؟

نمای ساختمان خالق نمای شهری است.

عناصر پراهمیت درنما

نتیجه گیری

 

فایل ورد 11 صفحه

 

قیمت فایل فقط 7,150 تومان

خرید

برچسب ها : ساختمان نمای ساختمان , نمای سنگی , آمود خشتی زبری

دانلود file
پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی پله دسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2513 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 50

پـلکان یا راه پله سازه‌ای است که برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم‌سطح در ساختمان یا فضاهای دیگر بکار می‌رود و از اجزای کوچک‌تری به نام پلّه ساخته شده‌است

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

پـِلِّکان یا راه پله سازه‌ای است که برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم‌سطح در ساختمان یا فضاهای دیگر بکار می‌رود و از اجزای کوچک‌تری به نام پلّه ساخته شده‌است. در حالتی که پلکان در یک فضای بسته ساخته شود به آن راه‌پله گفته می‌شود.

nبه پلکانی که به صورت نقاله‌ای و با نیروی برق حرکت کند پله برقی گفته می‌شود. از انواع دیگر پلکان می‌توان پلکان مارپیچی، پلکان تاشو (درب مخفی) و پلکان هواپیما را نام برد.

nبه طور معمول پهنای مؤثر پله‌ها و پاگردها باید حداقل دارای یک و نیم متر باشند و از دو نیم متر تجاوز نکنند. درها نباید پهنای مفید پاگردها را اشغال و محدود کنند و درهای رو به راه پله باید به طرف خروجی باز شوند. هم‌چنین بهتر است نسبت ارتفاع به عمق پاگذار ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر باشد

اجزای پله

nبه سطح افقی پله، کف پله یا پاگذار و به سطح عمودی آن پیشانی پله گفته می‌شود. در پله‌های مسدود کف پله معمولاً نسبت به پیشانی آن حالت پیش آمده دارد تا کف پله از سطح پهنتری برخوردار باشد. به ارتفاع باز راه‌پله‌ها یعنی فضای کف تا سقف، سرگیر گفته می‌شود. بلندای یک یا چند پله از سطح کف پلکان، خیز نامیده می‌شود.

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : پله پلکان راهرو ورودی ساختمان , اتصال پاگرد نرده پله پاگذار نردبان

دانلود file
آموزش پرورش قارچ های خوراکی دسته: کشاورزی و زراعت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 711 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 127

در منزل و بدون توجه به آب و هوا ورطوبت میتوان قارچ پرورش داد پس اگر شما هم در منزل خود جای مناسبی برای کشت دارید بهتر است از همین حالا برای افزایش درآمد خود اقدام کنید

 

قیمت فایل فقط 18,700 تومان

خرید

در منزل و بدون توجه به آب و هوا ورطوبت میتوان قارچ پرورش داد. پس اگر شما هم در منزل خود جای مناسبی برای کشت دارید بهتر است از همین حالا برای افزایش درآمد خود اقدام کنید.


علی الخصوص که به دلیل کوچک بودن محیط تولید قارچ های بدست آمده از کیفیت بهتری برخوردار هستند؛ میتوان به قیمتی بالاتر از سوپر مارکت ها قارچ را به فروش رساند.



بهترین موقع برای پرورش قارچ در خانه بین ماههای مهر تا آذر است ولی چنانچه امکانات تهویه هوا و متعادل نمودن درجه حرارت محیط محل پرورش وجود داشته باشد میتوان پرورش قارچ را در ماههای دیگر سال تعمیم داد.


بطور کلی طرز پرورش قارچ مخصوص به خود آن است و می توان آن را در محیط تاریک پرورش داد و بجز نور مستقیم آفتاب، هر مقدار نور را تحمل می کند. در هر صورت در محل پرورش قارچ علاوه بر آنکه، بایستی تهویه هوا به خوبی انجام گیرد، درجه هوای محیط پرورش نیز باید بین ۱۵ – ۱۰ درجه نگهداری شود. علاوه بر این محل پرورش بایستی کاملا تمیز، قابل شستشو و فاقد درز یا محلی برای پرورش باکتریها، حشرات و قارچهای مضر باشد.



•اطاق پرورش قارچ

عرض اطاق پرورش بایستی بحدی باشد که بتوان از راهروهایی که برای آن تعبیه می گردد، براحتی عبور نمود( حدود ۷۰ سانتی متر) عرض طبقات پرورش قارچ را نیز حداکثر ۱۸۰ سانتی متر در نظر می گیرند تا بتوان از دو طرف به وسط بستر قارچ دسترسی پیدا نمود و چنانچه طبقات پرورش قارچ در کنار دیوار باشد عرض آن را حداکثر ۹۰ سانتی متر قرار می دهند.


می توان قارچ را در جعبه های چوبی در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتی متر و عمق ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر پرورش داد.


• به منظور صرفه جویی در هزینه اولیه می توان، هر طبقه را با تخته های سه سانتی متری به عرض ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر پوشانده و کود را مستقیما کف هر طبقه ریخته و قارچ را در آن کاشت و به این ترتیب احتیاجی به جعبه های چوبی نخواهد بود. طبقه بندی ها معمولا در طول اطاق پرورش انجام می گردد.

قیمت فایل فقط 18,700 تومان

خرید

برچسب ها : قارچ کارآفرینی پرورش گیاهان خوراکی , اطاق پرورش قارچ , فعالیت باکتریهای تخمیر , سطح کود گنبدی شکل مخزن , محل تخمیر فاضل آب محوطه

دانلود file
پاورپوینت سیستم های خنک کننده خودرو دسته: مکانیک
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 716 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 26

برخی خودروهای قدیمی و تعداد زیادی از خودروهای مدرن امروزی، مجهز به سیستم خنک‌کاری با هوا هستند

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

موتورهای بنزینی گرچه تا حدزیادی بهبود یافته‌ و اصلاح شده‌اند، اما هنوز بازده بالایی برای تبدیل انرژی شیمیایی به توان مکانیکی ندارند.
بیشترین میزان انرژی موجود در بنزین (شاید 70درصد) به گرما تبدیل می‌شود و مهم‌ترین وظیفه سیستم خنک‌کاری خودرو، مراقبت و استفاده صحیح از گرمای ایجاد شده است.
احتراق و انفجارهای مخلوط هوا و سوخت منجر به ایجاد گازهای با فشار و حرارت بالا می گردد.  با وجود پیشرفتهای مهندسی، باز هم بخش عمده حاصل از سوخت خودرو به گرما تبدیل می گردد و بازدهی چندان از نظر تبدیل انرژی وجود ندارد به طوری که کمتر از 30% سوخت تبدیل به نیروی محرکه خودرو می گردد و بیش از 70% سوخت، تبدیل به حرارت می گردد.  عمده حرارت تولید شده ناشی از اشتعال سوخت و اصطکاک قطعات متحرک موتور می باشد.
برای داشتن عملکرد مداوم و پایدار موتور خودرو،می بایست گرمای بیش از حد ایجاد شده ازمحفظه موتور خارج شود.چراکه حرارت تولید شده می تواند موجب تغییر شکل یا حتی ذوب قطعات موتور گردد. بخش زیادی از حرارت تولید شده در موتور خودرو، از طریق اگزوز خود دفع می گردد. وظیفه سیستم خنک کننده موتور خودرو نگهداری دمای موتور، در دمای عملیاتی مناسب است.

 ازسوی کاهش دمای بیش از اندازه محفظه موتور نیز در برخی موارد موجب ایجاد مشکلاتی می گردد:
•سوخت درون محفظه احتراق، در صورت پایین بودن دما به خوبی تبخیر نمی گردد و احتراق به درستی رخ
نمی دهد و گازهای آلاینده بیشتری تولید می گردد.
•افزایش اصطکاک قطعات فلزی موتور به دلیل افزایش گرانروی روغن موتور و عدم روانکاری مناسب قطعات فلزی موتور .
همین امر موجب می گردد در دمای پایین هدر رفت انرژی بیشتری در هنگام به حرکت درآوردن قطعات متحرک موتور صورت پذیرد که اصطلاحا موجب کاهش قدرت و کشش موتور می گردد.
•افزایش فرسایش قطعات فلزی موتور

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

برچسب ها : سیستم خنک کننده اتومبیل , کولر ماشین مکانیک , سیستم خنک کننده با هوا , بدنه موتور و بلوک موتورا پره های آلومینیمی , گرمای سیلندر

دانلود file
پاورپوینت معماری مدل گردان (MDA) دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 632 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 32

MDA سیر تکامل طبیعی UML ، کد سازها ، و محاسبات ، هزاره سوم است

 

قیمت فایل فقط 6,490 تومان

خرید


•صنعت نرم افزار همواره به دنبال راه هایی برای بهبود فرآیند توسعه نرم افزار و همچنین افزایش کیفیت وماندگاری نرم افزارهای تولید شده
است. شیءگرایی، توسعه مبتنی بر مدل، الگوها، و زیرساختهای محاسبات توزیع شده نمونه هایی از تلاشهای انجام شده در رسیدن به این هدف است.
•معماری مدل گردان MDA میتواند نقش بسیار مهمی در این زمینه داشته باشد. این روش یک حرکت افراطی و خشک برای بهبود توسعه نرم
افزار نیست، بلکه یک گام تکاملی است که گرایشهای مختلف بهبود توسعه نرم افزار را با هم متحد میکند. MDA سایر تلاشها انجام گرفته را زیر سوال نمیبرد و آنها را نقض نمیکند، بلکه هم راستا و هماهنگ با آنها سعی میکند صنعت نرم افزار را ارتقابخشد.
• MDA سعی میکند از زبانهای مدلسازی نه تنها به عنوان زبان طراحی بلکه به عنوان زبان برنامه سازی نیز استفاده کند. برنامه سازی با
استفاده از زبانهایمدلسازی میتواند باعث افزایش کیفیت، سودمندی و مانداری نرم افزار شود.

ماموریت OMG و نقش MDA در این ماموریت:
• گروه  OMG در سال 1989 شکل گرفت. این گروه از ائتلاف چند سازمان ایجاد شده است و هدف آن ایجاد استانداردها و تشویق به کار گیری فنآوری شیءگرایی است. طی دهه 90 ، OMG مجموعه استانداردهایی را ایجاد کرد که در مجموع به آنها معماری مدیریت شیء (OMA) گفته میشود. بخش مرکزی CORBA ، OMA نام دارد که یک استاندارد میان افزار است. این استاندارد مشخص میکند چگونه پیامها میتوانند از زبانهای مختلف به یک زبان میانی مشترک تبدیل شده ، سپس توسط پروتکلهای مستقل از سکو (HOP) منتقل ودر نهایت به مولفه مقصد ترجمه شوند

قیمت فایل فقط 6,490 تومان

خرید

برچسب ها : MDA سیر تکامل طبیعی UML , محاسبات مدلهای کاری , برنامه های کاربردی کامل استقرارپذیر

دانلود file
طرح و اجرای ویپ هول (weep hole) در کانال در قالب فایل pdf همراه با مسایل و مشکلات اجرایی دسته: عمران
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 2141 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30

در این پروژه طرح و اجرای ویپ هول (weep hole) درکانال در قالب فایل pdf همراه با مسایل ومشکلات اجرایی در کانال انتقال آب شهید چمران به طور کامل در 30 صفحه طبق شرح زیر بیان شده است 1 چکیده 2 مقدمه و طرح مسیله 3 بررسی اثر فشار بر کنش بر پوشش کانال ها 4 تصاویر مربوطه 5 راه های کنترل فشار برکنش و تصاویر مربوطه 6 سامانه زهکشی در کا

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

در این پروژه طرح و اجرای ویپ هول (weep hole) درکانال در قالب فایل pdf همراه با مسایل ومشکلات اجرایی در کانال انتقال آب شهید چمران به طور کامل در 30 صفحه طبق شرح زیر بیان شده است:

1-  چکیده

2-  مقدمه و طرح مسیله

3-  بررسی اثر فشار بر کنش بر پوشش کانال ها

4-  تصاویر مربوطه

5- راه های کنترل فشار برکنش و تصاویر مربوطه

6-  سامانه زهکشی در کانال انتقال آب شهید چمران

7-  استفاده از زهکش طولی در زیر کف کانال

8-  استفاده از weep hole

9-  ارزیابی عملکرد ویپ هول

10-  تصاویر اجرایی و بسیاری از موارد متعدد دیگر...............

طرح و اجرای ویپ هول

 

طرح و اجرای ویپ هول

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : طرح و اجرای ویپ هول weep hole در کانال , بررسی اثر فشار بر کنش بر پوشش کانال ها , راه های کنترل فشار برکنش و تصاویر مربوطه

دانلود file
اصول طراحی و ساخت گلخانه دسته: کشاورزی و زراعت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 1127 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 54

اهداف کشت گلخانه ای تولید محصول در محلی که در آن محصول تولید نمی شود تولید در زمانی که کشت محصول در هوای آزاد غیر ممکن است

 

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

شرایط اقلیمی ایران از نظر محدودیت منابع آب شیرین , فراوانی آب شیرین , موقعیت آب و هوایی گوناگون و ... بهره گیری از این منابع را در برنامه ریزی کشور ایران قرار میدهد . کشت گیاهان در گلخانه به آب و زمین کمتری احتیاج دارد . اما کار بیشتری می طلبد . حال با آموزش دادن نیرویی کار می توان از فضای کم گلخانه چندین برابر فضای آزاد را برداشت کرد . زیرا در محیط گلخانه کاشت و برداشت در تمام طول سال امکان پذیر بوده و در فصولی از سال که محصولات در فضای آزاد غیر قابل کشت نیستند این امکان را فضای گلخانه به وجود می اورد که گیاهان در غیر فصل خود پرورش یافته و محصولات گلخانه با کیفیت بهتر نسبت به کشت در زمین باز تولید و به بازار عرضه می شود .

ایران به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و محدودیت های منابع آبی از جمله کشور های است که نیاز به تجدید نظر اساسی در ساختار نظام کشت بوده و در این راستا توسعه کشت گلخانه ای می تواند به عنوان یک راهکار مناسب مطرح باشد که هم اکنون مورد توجه قرار گرفته است . باید این باور ایجاد شود که سیستم کشت گلخانه ای تفاوت اساسی با سیستم کشت سنتی داشته و علاوه بر تجربه نیازمند داشتن دانش گلخانه داری می باشد که در این راستا . توجه به سبزیجات گلخانه ای از اهمیت خاصی بر خوردار است .

بر اساس آمار وزارت جهاد کشاورزی سبزی های گلخانه ای مساحتی حدود 1500هکتار را تشکیل می دهند . البته این مساحت هم اکنون دو برابر شده است . اگر در هر هکتار از این گلخانه ها حدود 200 تن محصول تولید شود تقریبا کل تولید 300 هزار تن خواهد بود که اگر قیکت هر کیلو گرم آن حدود 200 فرض شود رقمی حدود 60 میلیلرد تومان می شود که می تواند اهمیت زیادی در اقتصاد کشور داشته باشد . البته با افزایش رو به افزون زیر کشت محصولات گلخانه ای رقم بدست آمده بیشتر و رو به افزایش است . اگر کلیه عملیات کاشت تا برداشت طبق اصول و برنامه ریزی صحیح صورت گیرد سود قابل توجهی عاید کشاورزان خواهد شد که به عنوان مثال اگر گلخانه ای به مساحت 1000 متر مربع داشته باشیم و بخواهیم خیار کشت کنیم و اگر 3000 بوته خیار کشت شده باشد و هر بوته بطور متوسط پنج کیلو گرم خیار تولید کند در مجموع 15000گیلو گرم خیار تولید می شود که اگر سه بار کشت در سال داشته باشیم و با احتساب قیمت 200 برای هر کیلویی آن در آمد کل فروش محصول در یک سال مبلغ 000/000/9 تومان خواهد بود . که دستیابی به چنین رقمی در هوایی آزاد تقریبا غیر ممکن است .

روش های معمول کشت در هوای آزاد بر اساس مساعد بودن شرایط محیط صورت می گیرد معمولا در اکثر مناطق کشور کاشت در بهار و برداشت در اواخر تابستان و در صورت مساعد بودن هوا تا اوایل پاییز به طول می انجامد در روش های معمول کشت تمامی عملیات کاشت تا برداشت تابع شرایط محیطی است . در صورتی که بخواهیم تولید خارج از فصل داشته باشیم باید با به کار گیریی روش هایی عوامل محیطی مناسب رشد گیاه (دما . رطوبت نسبی و نور ) را تحت کنترل داشته باشیم . که برای این منظور از گلخانه greenhouseاستفاده می کنیم .

استفاده از گلخانه به منظور تولید خارج از فصل سبزی های گلخا نه ای انجام می شود و اهمیت به سزایی در علوم باغبانی دارد .

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

برچسب ها : گلخانه ساخت گلخانه , اهداف کشت گلخانه ای تولید محصول

دانلود file
اصول و مفاهیم کشاورزی ارگانیک دسته: کشاورزی و زراعت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 2004 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 93

برای تولید محصولات سالم و پاک و درنتیجه انسانهایی سالم و با نشاط ،هیچ راهی جز کشاورزی ارگانیک نداریم

 

قیمت فایل فقط 17,600 تومان

خرید

استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی و سموم دفع آفات در کشور و باقی ماندن این ترکیبات در محصولات سبب شده است تا اصلی ترین راهبرد مهم برای توسعه کشاورزی در کشور، در وهله اول، افزایش سطح سلامت جامعه با اولویت قرار گرفتن تولید محصول سالم و در وهله بعد، تولید محصول ارگانیک باشد.

کشاورزی ارگانیک (کشاورزی آلی، طبیعی یا زیستی)،

 نوعی کشاورزی است که در تولید و فرآوری محصولات آن از کودهای شیمیایی، سموم، هورمون‌ها و دگرگونیها و دستکاری‌های ژنیتیکی استفاده نشود و همه مراحل تقویت زمین، کاشت و برداشت با استفاده از نهاده‌های طبیعی (همچون کود زیستی= کمپوست‌ها- حشرات سودمند) باشد.

کشاورزی ارگانیک سیستمی تولیدی است که سلامت خاک، اکوسیستم ها و انسان را پایدار می سازد و بر فرایند بوم شناسانه، تنوع زیستی و چرخه های سازگار با شرایط محلی تکیه دارد

تعریف کشاورزی ارگانیک کشاورزی ارگانیک

    کشاورزی ارگانیک به نوعی از کشاورزی اطلاق می شود که هدف آن ایجاد سیستم های تولید کشاورزی یکپارچه، نظام یافته و انسانی است که تضادی با منافع زیست محیطی و اقتصادی ندارد.

کشاورزی ارگانیک مطلقا متکی بر حفظ تعادل اکولوژی وتقویت فرایند های بیولوژیکی تا حدمطلوب انها میباشد.

     عواملی که منجر به ظهور کشاورزی ارگانیک، بیولوژیک و اکولوژیک و بالاخره جنبش کشاورزی تجدید شونده شد. به « انتشارات آلبرت هووارد» بر می گردد. کشاورزی تلفیقی، غیر متمرکز و عاری از مواد شیمیایی، بوسیله « نورث برن» در سال 1940 مطرح گردید ؛ وی اولین کسی بود که کلمه ارگانیک را بکار برد و بدین ترتیب فلسفه و روش مربوطه را معرفی کرد.

امروزه مصرف زیاد سم و کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی در تمامی جهان و بخصوص در ایران یک معضل عمده بهداشتی می باشد. در حال حاضر در کشور ما سرانه مصرف سم در محصولات کشاورزی به ازای هر نفر 400 گرم و همچنین میزان مصرف کود شیمیایی از 2/5به 3/5 میلیون تن در 10 سال گذشته افزایش داشته است.

 در کشاورزی متعارف از بیش از 300 نوع ترکیب شیمیایی خطرناک نظیر آفت کش ها ، علف کش ها و کودهای شیمیایی بمنظور کنترل آفات و حشرات و حاصلخیزی خاک استفاده می گردد که بقایای این مواد علاوه بر آلوده کردن آبهای زیر زمینی و هوا ، جذب گیاهان و درختان شده و بخشی از آن در محصولات کشاورزی بعنوان نمونه میوه ها و سبزی ها رسوب کرده و در طی مصرف به بدن انسان منتقل می شود .

برای تولید محصولات سالم و پاک و درنتیجه انسانهایی سالم و با نشاط ،هیچ راهی جز کشاورزی ارگانیک نداریم .

 

قیمت فایل فقط 17,600 تومان

خرید

برچسب ها : کشاورزی ارگانیک , بیولوژیک اکولوژیک آفات حشرات , حاصلخیزی خاک محصولات کشاورزی

کار در منزل ( صفر تا صد) بسته بندی مواد غذایی دسته: صنایع غذایی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 5042 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 110

کار در منزل در بخش بسته بندی مواد غذایی

 

قیمت فایل فقط 4,400 تومان

خرید

کار در منزل 

بسته بندی مواد غذایی از قبیل:

بسته بندی حبوبات

بسته بندی ادویه جات

بسته بندی خشکبار

بسته بندی قند

بسته بندی کشمش

بسته بندی زرشک

بسته بندی زعفران

مناسب تمامی افراد از قبیل خانم ها و آقایان در هر سنی

در این فایل تمامی موارد گفته شده است.

برای آشنایی و روش کار از صفر تا صد لطفا فایل را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایید.

مبلغ ناچیز = قیمت یک عدد سیب زمینی 

قیمت فایل فقط 4,400 تومان

خرید